Tuesday, May 3, 2011

Kami Bertiga



Salam Happy pula aku hari ni...kamu mau tau kenapa?bha walaupun kamu ndak mau tau aku bgtau juga heheh.Hari ini aku pergi berjumpa dengan teman saya iaitu ayu andira atau pgglan manjanya ayu dan mohd taufik atau nama famousnya c aboy(mahal namanya tu) well seblum kami berjmpa aku berjanji dgn c ayu dlu mau ambl dia then baru kami p sekolah ambl sijil spm bru last2 bru p airport ambl c lia ataupun yusmarlina.Bha smpi sak d sekolah mmg byk org terkejut nmpk kami.kami sempat juga p kelas 6atas u
tk bgi kata2 semangat tp nmpk ada yg memandang kami lain huhuh tapi x pelah janji d org bahagia.Bha aku terus direct lah p airport ya time d airport tu dah jam 5.00 petang so kami pun lepak2 sambl bergmbr bha d bawah adalah hasil dua keping jak ku kac masuk dlm blog ini malas mau edit2 heheh well enjoy kami betul2 saling sayang 1 mah lain ssb persahabatan ini telah kekal selama 4 tahun walupun byk rintangan namun tetap masih bersatu.walaupun kami jjarang teramat sgt berhalo2 tp bila berjmpa tetap 1 kepala hehe bha ini gmbrnya

bha ini gmbar kami bertiga heheh tetap bersatu ayat jiwang di bagi c aboy jauh d mata dekat di hati.dari aku jauh di mata jauh lg d ati hahah main2 sak bha smpi d sini sahaja dlu amin semoga bertemu lg

Trep Love Story huhuhu

No comments:

Post a Comment